Monday, December 26, 2011

Langkawi jom!


Assamualaikum

Sempena cuti sekolah tahun 2011 ni..aku dan family pergi langkawi, yela dah lama tak pergi bercuti ngn family :)
aku pergi naik kereta, perghh sakit bontot duk lama dalam kereta weh dari selangor sampai perlis, ni sume gara2 adik aku yang belajar kt unimap tu..huh.. takpela demi mu adikku..haha..
pe lagi jom layan pic2 kt langkawi nih..








*enjoy*

tuan punye blog nampak gemukss dalam gambar..haish *sigh*

Sunday, December 25, 2011

Ocean 12 : Kak Long Kawen!


Assalamualaikum..

Soo exited..semalam pergi kenduri kawen first ocean 12..so here's the pictures..

with ecah, pady, sobo, yaya, lala n timah

ni la pengantin, kak bel cantik sangat2..:)



ocean 12 dgn budak2 UM

kami ikut tema tau!!

*pic curi dr fb*

amik berkat..ahakss!
*pic curi dr fb*

Ocean 12
*pic curi dr fb*


*the end*

p/s :perasan tak sume pic de aku..haruslah sbb ini blog aku yang punya..: p

 

Blog Template by BloggerCandy.com