Saturday, November 19, 2011

Extend combo


Assalamualaikum..

Tak sabar rasenye nak abes praktikal..memang paling abes bila aku bersetuju untuk sambung keje kt sana, ye aku nampak macam orang yang rajin dan bercita-cita tinggi bile EXTEND praktikal tapi sebenarnye aku memerlukan pembiyaan (baca:duit), jenis mata duitan macam aku memang sanggup berkerja keras untuk dapatkan duit sara diri demi untuk shopping dan bersenang lenang..cehh padahal duk rumah dapat duit dari tabung yayasan pama, tapi tak kan keje abeskan beras mak bapak je dik oi..at least kalau keje dapat gak pengalaman..ehemm!

p/s : start minggu depan dah mula buat account kat company lain..sebulan setengah ! lame gile..aku dah la tak pernah buat akaun sepanjang intern, boleh pulak bagi akaun,huh tu yang aku paling risau..eh perasan tak kat entry huruf double u?terpaksa eja sebab memang xboleh tekan sebab dah rosak..ye  kene beli laptop baru plak..haish..duit2..nak duit..*sigh*












0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com