Saturday, May 14, 2011

Edisi No idea: Bertahajud di kampung baru


Assalamualaikum..

Lega rasanya..walaupun agak lambat tapi nak juga bagitau yang exam dah habis. paper terakhir memang killer dapat kertas rasa nak angkat tangan cakap kat pengawas tu saya nak hantar sekarang. tapi rasa macam over pulak, pehal ko nak hantar awal padahal exam baru mula. ceh kalau aku buat camtu memang loser..aku jawab juga paper tu sambil dalam hati berdoa..ya Allah tolong luluskan aku..tengah kelam kabut jawab tiba-tiba pandang orang sebelah tidur..wah sedap je ko kan..usaha la wei!! dalam keadaan nak marah aku cuba positifkan diri..mungkin dia cuba tenangkan diri sebab aku jeling macam banyak je dia jawab..huh tak boleh jadi ni..aku pun terus berusaha hinggan titisan masa yang terakhir..ya aku berjaya menjawab..walaupun dalam hati rasa kecewa yang amat..

habis cerita pasal kesengsaran sebagai seorang pelajar. kita beralih kepada kehidupan sebenar remaja. aku yang tak pernah sedar diri selalu merasakan malam masih muda jadi seperti biasa aku dan rakan-rakan seangkatan pergi berhibur malam lepas exam, malangnya kami tak cukup korum mekti takde atas sebab-sebab tertentu tapi nak buat camne perjuangan tetap perlu diteruskan. mula-mula pergi makan kat kampung baru, makan steak baru nampak barat kan..lepas tu masih meneruskan tema kebaratan dengan pergi karok kat wangsa walk..

bergambar sebelum berhibur..:-p


p/s : sebenarnya tujuan aku lepas exam mengikut azam awal tahun adalah pergi beribadat kat masjid negeri tapi terpaksa dibatalkan gara-gara diri seorang perempuan..hehe..cita-cita memang tinggi tapi hanya mampu berhibur ala barat..tak lupa juga hepi belated besday to me on 10 May ( ceh nak wish juga untuk diri sendiri)..:-)






0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com