Tuesday, March 1, 2011

Saya Seorang Student yang Cemerlang

yeah..ari ni bersamaan dengan 1hb 3 2011 segala penat lelah belajar utk test dah berakhir..walaupun bukan untuk jangka masa yang panjang tapi lega la sikit..sem ni rase kuiz mcm test, test da mcm final..fuhh berpeluh2 nak jawab test tadi..rase nak nanges pun ade..soalan 'senang' gile!! mule2 dapat kertas..perghh..soalan die..rase nak anta terus je..siot kenapala aku tak bace dengan semangat tadi..huhu..time tu la nak menyesal macam2..kenapala aku tido time study,kenapa tak bersungguh2 time study..macam2 la kate2 penyesalan dalam hati tuh..tapi besela sebagai seorang student yang sangat 'cemerlang' penyesalan hanye terdetik dihati apabila ditemui mati dalam keadaan menyayat hati di dewan exam..tula  lepas je test ke exam ke..pegi bersuke ria, enjoy sane enjoy sini..malam lepas test tak belaja cam bajet da abes final..cam aku ni hah sempat berbelog..hehe (da lame tak update blog nih)..hurmm..kate2 khas untuk diri sendiri moga2 anda sedar ye dalila!!..dalam busy2 study (ehem!!) aku sempat amik gambar sekitar persediaan aku study untuk test nih..ngantuk weh!!



study untuk far450..account punye paper..kalau tak balance memang sakit hati..sebabnye kene wat balik tapi time test tak balance pun..beratus pulak tu memang sangat 'tak' bengang

ni pulak..saat2 terakhir study tuk last day test..inagatkan sikit je tapi teory die memang tak boleh blah..

macam bese siap tulis nota..tapi nota cam copy balik nota slide..haha..paling reti wat nota sendiri..:-p




keadaan katil time study..agak kedut2 cadar die sebab study bace nota lepastu tido..siap beg pun de atas katil..hehe


hah..air carot tuk mate yang sihat.dan otak yang cerdas tuk study n laptop perlu ditutup ye..supaya tidak menganggu proses pembelajaran..haha


camtula time aku study..aku jenis yang tak study sangat..so bile time nak test ke nak final ke..aku akan study dengan semangat n bersungguh2 (betul ke??hehe)..moral of the story study la awal2, jangan tido dalam kelas, always focus..yang paling penting jangan sampai 'tembus' time lecturer ajar..by the way..aku da deactive FB aku..so aku da tak berfacebooking lagi..saje je nak try hidup tanpa FB..hehe..rase2 boleh tak??tepuk dada tanye selera..tata..:-)

p/s: sebelum terlupa hepi besday kat besfren aku Nor Zatilamni Mustafa..hepi besday to u (2x)..may Allah bless u always..ingat anda da meningkat umur..moga2 cepat matang ye..hehe..;-p

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com