Saturday, March 5, 2011

PRA

yaaa..da lame nk post pasal bende ni..jadi apakah itu PRA?PRA bukanlah pra sekolah, pra universiti ataupun pra matang..tapi Program Roomate Angkat. kenapa PRA danjurkan?ini kerana meningkatkan semangat kasih sayang, kerjasama dan juge ikatan persaudaran..tapi sume tu tipu je..haha..takkan sebab tu kan..sebenarnye camni aku ngn rumet aku duduk berdua je kat bilik yang boleh memuatkan tiga orang..jadi disebabkan kami orang yang agak femes kat level ni (ehem!!)..maka ramai la orang datang bertandang kat bilik ktorg..ramai tu takdela ramai sangat dua org je pun..haha..bunyi cam puluh2 org kan...



gamba takde kene mengene ngn entry kali ni..just nk tunjuk org yang mengarut kat blog ni..

jadi sepanjang mase kami akan bersama tak kire siang atau malam, petir atau guruh, bak romeo n juliet dan uda n dara yang tak boleh dipisahkan langsung (cam karangan bm lak..ahaks), aku n rumet angkat aku tido bersama dan semestinye rumet angkat aku tu perempuan..kalau lelaki pe kejadahnye (sila bace dlm nada wan kamarudin ntv7)..mesti korg tertanye2..aik kate 2 org ley pulak tido same2 atas katil single (sedia maklum kalau duk asmara mesti katil single..takkan katil queen kot)..cmni ye..yang sorang lagi tu aku terpakse menolak permohonan die kerana die sudah berpunye..aha..sebenarnye aku, rumet aku, n rumet angkat aku..adalah single n available..sebab tu aku terima die jadi rumet angkat ktorg..jadi kami adalah 3 gadis cun yang masih tak berpunye gitu..ahaks..



pening ngn perangai calon rumet angkat yang berkemungkinan di reject atas status makciknye..(sori tira..hehe)

calon rumet angkat yang terpilih..syabas inspektor syahab!!

2 org calon rumet angkat yang saling bersaing antara satu sama lain..kalau tgk dari gamba ni rase2 sape yang akan menang??faktor saiz badan sila abaikan..sekali lagi tira jangan mara..hehe

habis pasal tidak berpunye..walaupun cam de bende lagi nak tulis pasal kelab single ktorg yang diketuai oleh rumet angkat aku..tapi takpela simpan dulu..nnt org cakap promote diri lak..hehehe

huh..cam da takde idea lak nk tulis lagi..mugkin disebabkan mood tiada setelah mendapat tau yang de training pada pukul 4 pagi..4 pagi tau..bukan 4 petang..kalau 4 petang pun belum tentu aku pegi inikan pula 4 pagi..habesla kecantikan aku kalau tak cukup tido..huhu..

bunga pun reti buat muke mara tau..:-p

sampai sini jela pasal PRA ye..kejadian 4 pagi telah meragut segalanye..bagaikan hati ini di hiris sembilu..huh..kalau korg masuk palapes korg taula pe rasenye..tapi disebabkan semangat patriotik aku 'sangat' membuak2 aku akan pertimbangkan kejadian 4 pagi tu..tata..:-)

p/s: post kali ni agak mengarut cket..sila jangan muntah bile korg bace..:-p

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com